PETUA BESARKAN PAYUDARA

Woooo...ramai nak petua ni kan...hehehe...perempuan suka kalau ada aset yang mantap,laki pun suka tengok perempuan dengan paudara yang baeeekkkk...so ni antara petua yang boleh diguna pakai,selamatlah harapnya mencoba ya kalian..mari besarkan tetek..yuuuhuuu....

1)banyakkan berenang-ia akan melatih otot sekitar payudara
2)urutan menggunakan minyak sapi-panaskan minyak sapi sampai cair,sapu pada kedua belah buah dada.urutlah membulat dari ketiak menghala ke dalam.Iaiti dari ketiak,naik ke atas,melalui lurah,turun kebawah..jangan salah arah,kalau tak jadi urutan mengecil pulak.buat serajin mungkin,dalam 10minit setiap sesi.
3)tekap buah dada dengan daun sirih yang dilayur dengan bara api,bila duun sirih tu sejuk,ganti dengan yang baru..buat dengan lebih kurang 5-6 helai sirih untuk satu belah.buatla sekerap yang mungkin.
4)sapu minyak aroma terapi pada buah dada,dan buat urutan membulat kedalam.tiap2 hari
5)lakukan senaman tangan,buatlah apa jua senaman yang akan menggerakkan bahagian bahu,lengan,dada.Buat regangan dan pergerakan yang melibatkan bahagian atas,sekerap mungkin.
6)amalkan jamu2.Tapi,untuk ibu yang menyusu,toksah harap sangatla berkesan,kene tunggu baby habis menyusu dulu baru boleh makan ubat.
7)pakai pakaian dalam yang menyokong buah dada supaya sentiasa terletak dan tidak cepat kendur
8)jangan biarkan pasangan meramas terlalu kuat pada buah dada kerana boleh merosakkan tisu buah dada dan mempercepatkannya menjadi lembik
9)berjalan,duduk dalam posisi yang betul setiap masa supaya badan sentiasa menyokong bebtuk payudara dan mempengaruhi bentuk dan saiz.

amalkan apa yang patut,janganlah buat ala kadar je.Barulah hasilnya nampak,ni tak,buat sekali,nak mengharapkan hasil dah...selamat mencooobaaa....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails